حسرت های بیهوده

یه جایی واسه حسرت خوردن تا جونمون درآد

حسرت های بیهوده

یه جایی واسه حسرت خوردن تا جونمون درآد

زندگی نامه

سلام دوستان و دشمنان عزیز
امروز می خوام یه بیوگرافی از خودم بنویسم
یعنی از شخصیت وبلاگیم
که اگه یه روزی حافظه مو از دست دادم بیام اینو بخونم و یادم بیاد کی بودم
پیش دانشگاهی که بودم سال ۸۰ مجید لالی گیر داده بود که یه چیز جدید اومده به اسم وبلاگ ...
شایدم سوم بودم یعنی سال ۷۹
خلاصه هرچی تعریف می کرد برامون ما می گفتیم چه فرقی با یه وب سایت  معمولی داره ؟!؟! حالا نخندید چون الان همه می دونن چیه اون موقع واقعا معلوم نبود....
بعد از یه مدتی من رفتم تو کار وبلاگ خونی و با آلبالو و زیرشلواری شروع کردم ... که زیرشلواری طنز می نوشت و آلبالو عاشقانه و تراژدی .. آلبالو هنوزم هست و حالا قشنگ تر می نویسه طنز هم قاطیشه
بعد از یه مدت تصمیم گرفتم منم بنویسم ... حالا جدا از اینکه به تقلید از زیرشلواری یه مدت با همکاری مرتضی قدیانی وبلاگ پیژامه راه انداختیم اولین متن وبلاگ خودمو ۸ اسفند ۸۱  که شروع ترم دوم دانشگاهم بود با این عنوان گذاشتم تو وبلاگم که به اسم خودم درست کرده بودم یعنی مهدی امیری:

=====
سلام ...
این فقط شروعی بی هدف است ...
امیدوارم روزی با هدف بنویسم ...
بابای
=====
بعد از اون گاه بی گاه آپ می کردم اونم با شعر هایی که معمولا همخونی با حالت درونیم داشت ... تا اینکه ۱۰ اردیبهشت ۸۳ شروع کردم به نوشتن یک داستان با عنوان ؛عشق بر وزن کشک؛ که این داستان طولانی شد و هر از گاهی یک قسمت می نوشتم البته نا گفته نماند بر خلاف اخلاق حرفه ای چندی پیش این داستان رو به طور کامل از وبلاگ هام حذف کردم
بالا خره ۸ آبان ۸۳ با دوستان این وبلاگ خداحافظی کردم و رفتم به وبلاگ دیگه که خوب اسم خودم نبود (اینش مهمه) و خوب یه کمی تاریک بود چون اسمش عاشق تاریکی بود
متن خداحافظیمو می ذارم

=====

سلام ..

 

خوب ما کم کم داریم جمع می کنیم .. میریم .. میریم یه جای دور .. یه جای تاریک یه جای خشک و بی روح .. آخه دیگه احساسی نمونده واسه تر و تازه بودن ..

به امید موفقیت هر چه بیشتر شما دوستان .. تو زندگیتون ..

یعنی اون روزی که اون شتر میاد دم خونتون نفس راحت بکشید .. شاید این آرزوی خیلیا باشه ..

اگه کسی آدرس جدیدمونو خواست بهم میل بزنه ..

بابای دوستان ..

 =====

البته بعدش نمی دونم چطور ولی یه بار که از خدا خیلی شاکی بودم بازم مهدی امیری رو آپ کردم ولی دیگه الان مدت هاست که زیر غبار زمان مونده



وبلاگ دارک لاور رو ۲ مهر ۸۳ با این متن شروع کردیم ...



=====
خوب شروعی تازه

سلام ..

خوب ما اومدیم اینجا ...

اینکه چرا اومدیم ... یا قبلا کجا بودیم یا بعدا کجا میریم .. اهمیتی نداره ...

حتی معلوم نیستت تا کی اینجاییم .. ولی مهم اینه که قبلا یه داستان

 می نوشتیم .. که حالا میاریمش اینجا .. بقیشم سر فرصت می نویسیم ..

فعلا همین ..

بابای دیر ..

=


=====

وقتی می گم شروع کردیم معنیش این نیست که ما چند نفریم ! یعنی ما به خودمون احترام میزاریم..

بعد از اون توی دارک لاور گاهی حرف دل زدیم ! گاهی شعر نوشتیم گاهی ادامه داستانمونو نوشتیم ....

تا اینکه ۱۳ مهر ۸۵ با این متن از دارک لاور خداحافظی کردیم و رفتیم تو حسرت خونه الانمون

====

کجا؟

سلام به دوستان خوبم ...

خوب ما داریم واسه بار دوم اسباب و اثاثیه رو جمع می کنیم و میریم یه جای دیگه ...

هر کی خواست بدون کجا همینجا کامنت بزاره و بپرسه و ایمیلشم بزاره که بگم ...

البته اگه نیاین هم خوبه چون جایی که دارم میرم از اینجا تاریکتره ... هم تاریکه هم پر از حسرت ....

خلاصه اینکه از اینکه این مدت اومدید تو این خونه تاریکه ما ممنون ...

در خانه ما رونق اگر نیست ....

مهم نیست .....

بابای دوستان

====

یادم نمیاد چرا ! ولی خوب اسباب کشی کردیم ! شاید دلیلش این بوده که از پرشین  بیلاگ خسته بودیم
خلاصه حسرت خونه رو  ۵ مهر ۸۵ با این متن شروع کردیم

====
چی شد که این شد ؟

سلام

خوبید ؟

راستش الان حس نوشتن نیست ... فقط اینجا رو واسه این ساختم که یه کم این افکار به هم ریخته رو سر و سامون بدم ....

و بعد از ۲ سال دوری از وبلاگ ها از یه جای جدید شروع کنم

فعلا بای تا بعد

====

حالا منظور از ۲ سال چی بوده نمی دونم ! شاید تاریخا قاطی دارن ؟!؟!؟!؟

دیگه حسرت خونه هم که همینجاست ...

گاهی شعر نقد کردیم

گاهی حرف دل زدیم

که ۳۶۰ رو راه انداختیم .. خواستیم از اینجا فاصله بگیریم که دیدیم ۳۶۰ قابلیت یک وبلاگ فارسی نداره واسه همین بعد از یک سال و نیم دوباره اینجارو با خبر فوت یکی از بستگان که خیلی غم انگیز بود راه انداختیم و رفتیم داستان دنیای من رو که قسمت اولشو تو ۳۶۰ نوشته بودیم آوردیم اینجا و قسمت دومشو هم اضافه کردیم ...



این بود بیوگرافی وبلاگیه ما ....

چند تا مورد

مسافر کوچولوی شهریور گفتی قالب عوض کنم که کردم با اینکه تخلصتو از من دزدیدی ! رجوع شود به داستان مسافر کوچولو و گل زیبا که تو ۳۶۰ نوشتم و به زودی میارمش اینجا

در مورد آپ کردن اینجا ... راستش من اصلا بلد نیستم بنویسم ! هیچوقت هم ننوشتم و می دونم افتضاح میشه نوشته هام

این چیزایی هم که تو وبلاگم نوشتم یا شعر های بقیه بوده یا ترشحات یک ذهن خطرناک که فقط دلم نیومده رو زمین بریزه .. وگرنه هیچوقت نشده بشینم و فکر کنم که الان باید آپ کنم و یه چیزی بنویسم...

خوب ما کم کم بریم

آهان یه چیزی یادم اومد

بد ترین فحشی که توی وبلاگ کسی می تونه به من بده اینه :

؛وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن؛

من تقریبا ۱۰ بار همچین مسجی رو پاک کردم 

و کسی که دوباره همچین مسجی بزاره عواقبش به عهده خودشه

والسلام نامه تمام

نظرات 8 + ارسال نظر
مسافر کوچولوی شهریور شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ http://littleprince1364.blogfa.com/

ای بابا ما زبونمون مو درآورد از بس گفتیم که ما تخلص شما رو ندزدیدیم. شما که اصلا تخلص مسافر کوچولو نداشتی. فقط یه پست داشتی با عنوان مسافر کوچولو و گل زیبا. ما هم این تخلص را اصلا از آنجا ندزدیدیم زیرا اول تخلص را برگزیدیم سپس پست شما را مطالعه نمودیم! (این ما که میگم یعنی خودم ها! مام گفتیم احترام بذاریم به خودمون!) :)
خلاصه که گفتم توضیحات داده باشم. حالا میدونم فایده نداره دیگه. ۲ روز دیگه دوباره میگی تخلصمو دزدیدی. اصلا می خوای اسممو بذارم شیپورچی شهریور که دیگه مشکل حل بشه! :)

راستی مرسی واسه قالب. خوب بید.

پس از سابقه دارهای وبلاگ نویسی هستی. راستی اینجا چرا از این شکلکا نداره که تو کامنتامون بذاریم؟ میدونی که من چه علاقه ای به شکلک ها دارم؟ ؛)

سحر یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ http://www.bidel.cov.ir/

کی بود می گفت از انسانها غمی به دل نگیر آپ می کنن و خبر نمی دن ...
تو میدونی ؟

باران یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

عجب زندگی وبلاگی پر فراز و نشیبی...
من هم سال ۷۹ بود فکر کنم که وبلاگ زدم اولین بار...البته بعد از ۱۰-۱۱ ماه بستمش!

این وبلاگو لینکیدیم لطفا دیگه اسباب کشی نکنید که حال و حوصله تغییر لینک نداریم!

راستی اون داستان که طرف یک وجدان سریش داشت قلم خوبی داشت پس نگو بلد نیستم بنویسم!

هه هه هه یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

؛وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن؛ :)

dK دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ق.ظ http://hijja.persianblog.ir

ساعت ۳ نصفه شبه منم فردا باید برم سر کار (محض اطلاع)...

اومدیم... نبودید... رفتیم... p:

س چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.bidel.cov.ir/

آزردگی خاطر ما قدیمی است ... ربطی به اینجا و آنجا نداره ...
زین پس با دعوت و بی دعوت مزاحم خلوتتان نخواهیم شد ... چه اینجا ... چه آنجا ... باشد که شما نیز از بودن های تکراریه ما رهایی یابید ...
روزگار بر وفق مراد ...

مسافر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://mosafer1986.wordpress.com

گوشه هایی از زندگی نامه حاج شیخ مهدی امیری مقدم وبلاگستانی اصل .
راستی وبلاگت خیلی قشنگه .... D:

hadaf سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://hadafh.blogfa.com

سلام انشا ا.. که موفق باشید من مطالبت رو خوندم خیلی با احساس نوشتی بازم موفق باشی hadaf

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد